mandag 28. mars 2011

Har strekt en sene i foten:( auau...

God kveld i stua folkens:) Jadda da sitter jeg her da med en forstuet fot:( Jeg hadde litt uflaks i helgen kan man si..tråkket litt feil da, og fikk en vridning i foten...Det var ikke godt for å si det sånn, sa da satt jeg 4 timer på legevakten igår da, tok røntgen og det som var, også var det ny legetime idag..Heldigvis var det ikke no brudd, men en strekt sene...vondt er det i allefall, så da ble det sykemelding da, surret på støttebandasje og hjem på sofaen og legge benet høyt, og gå minst mulig på det/evnt krykker....Hipp hurra liksom...det er jo såå kjedelig som det kan få blitt, men sånnt skjer så for vel prøve og holde ut og satse på at det snart går over litt...
Fikk ei vennine til å kjøre meg til butikken da så nå har jeg hamstret mat,godis,brus og blader, så da skal jeg vel klare meg noen dager :P også har det jo vært litt på tv ikveld heldigvis, ellers blir det og sitte foran denna pcèn da:) Føler egentlig at jeg har sitte sår snart, så kanskje jeg skal legge meg og få litt liggesår istedet snart...greit og variere litt kjenner jeg..men håper på å bli frisk veldig snart:))
Noe av dagens innkjøp på butikken var jordbær:) mmm klarte jo ikke å la være når de lå der og fristet:) Litt harde, men overaskene gode igrunn, kjente at nå gleder jeg meg enda mer til sommeren :P


Ønsker alle en god natt, så får jeg snart bevege meg i seng:) Natti natt:)

1 kommentar:

  1. Åja, jeg også gleder meg til sommeren :) De jordbæra så skikkelig gode ut :) God bedring snuppa❤ Hold beinet høyt for å unngå hevelse :) Klem

    SvarSlett

✿Tusen takk for at du la igjen en kommentar hos meg❤