mandag 29. november 2010

♥Super helg med julebord og innflyttningsfest♥

♥Fredag 26/11 var jeg og Susanne klare for årets julebord med jobben:) reiste hjem til meg etter jobb og begynnte og vorse og stæsje oss klare for kvelden:) Det var super kos♥ Ingen ting var bedre der enn med vennine kos, og god musikk:)

Susanne klar på badet med en kald øl:)  



 Dette var ikke feil:) Såå klare for å ordne oss da, tihi:)


 Da var vi ferdig dusjet, da var det klart for litt sminke:)




 Da var vel sminka på...



 Så var det håret sin tur, det er jo like morro hver gang...




 Jeg fikk jo være litt fin da, så la på negler, og ble igrunn veldig fornøyd med de:)



 Da var jeg klar for julebord, med ny kjole:)





Også var Susanne snuppa klar for fest:) 








Da var vi kommet frem til julebord hos en kollega, vi er virkelig klare for årets julemiddag:)



Ååå det smakte fantastisk godt :)




Deilig dessert, Tilslørte bondepiker.


Gode og mette:)



Da var det bare og sprette flaska, husker faktisk ikke hva den heter, men god?nei det var den igrunn ikke, så måtte nøye oss med øl den kvelden gitt!!


 




Men skål alikevel snupp:)




Så var det dagen derpå da, den var ikke fullt så festlig...En smule fyllesyke er vel lov å si...













Alikevel var dette en kjempe fin fest, vi koste oss masse, klokka var 04.00 før vi kom oss i seng, så det var vel et godt tegn:) 
Lørdag skulle jeg videre på innflyttningsfest i huset hos min kjære:) Fikk ikke tatt flere bilder denne helgen, men det var en koselig fest med masse folk..Må si det tok litt tid og komme i gang, siden formen ikke var helt på topp, men det hjalp veldig utover kvelden:)




Det ble en helg med mye festing, men det har vært en superfin helg:) Søndag var faktisk formen helt på topp, og den bestod av rydding og vasking i huset, før det ble masse masse mat og kjærestetid, og en film senere på kvelden hos en kompis:) Takk til alle som gjorde denne helgen så bra:))

2 kommentarer:

  1. ååå <3 det var så koselig! hadde det super gøy sammen med deg vennen! :))
    det må gjentas! love you, klem fra Susi:)

    SvarSlett
  2. :) Ja måtte jo legge ut litt da vet du :) Bra du koste deg, da er vi hvertfall 2 om det:)) Vi tar det lett igjen snuppa <3 go klem

    SvarSlett

✿Tusen takk for at du la igjen en kommentar hos meg❤