lørdag 30. oktober 2010

Lekker cosmetic bag:)

Lulu`s Beauty Cosmetics Bag - Beige

 


Dette er den perfekte cosmetic bagen, og toalettmappen:) Den er lekker, og akkurat plass til det nødvendige:)
 Den finnes i 2 forskjellige størrelser, en liten til og ha sminken i, 299,- og en litt større  toalettmappe til 399,- Jeg ble først innspirert av fotballfrue.no som jeg så først hadde kjøpt den, og kunne ikke la være selv, jeg er superfornøyd:) Sminkepungen er perfekt til å ha med seg i vesken:)





produktet finner du her:  http://coverbrands.no/no/shop/lulu_s/lulu_s-beauty-cosmetics-bag-beige//

2 kommentarer:

  1. OMG! Den var bare sååå sykt lekker! Hvor mye ga du for den egentlig? Den må jo ha kostet en hel ukeslønn! Menn den var velldig fin da! :) super søt blog, kunne ønske min ble like fiin! Liker diamanter og rosa! :D

    Amanda 14 Drammen

    SvarSlett
  2. Hei takk for det:) Den minste kostet 299,- og den største 399,-. hyggelig at du syns bloggen min var fin:) klem til deg:)

    SvarSlett

✿Tusen takk for at du la igjen en kommentar hos meg❤