mandag 15. november 2010

Jenta har kjøpt seg skinnbukse gitt:)

Etter mye shopping denne helgen ble det jo litt på meg selv også, selv om utgangspunktet var julegaver, hehe:) heldigvis fått kjøpt mye av dem også:) men jeg kom over en skikkelig kul bukse på gina, skinn tights faktisk:) Hadde ikke trodd jeg kom til å kjøpe det, selv om jeg syns det er veldig stilig på alle andre, trodde jeg ikke det var noe for meg.. men joda:) Den var rålekker på, og satt veldig fint:) ikke var den dyr heller, kun 199,- Var en tur ute på lørdag, og skal si jeg fikk mye kommentarer på denne, så det var jo koselig da:)


kjøpte også en ny bolero jakke i svart silke, denne kjøpte jeg egentlig for og ha til den lilla kjolen jeg skal bruke til jul, men den var veldig fin og bruke til denne buksen, med en kul topp inni:)
Jakken er kjøpt på risøe, kr 299,- 






Alt i alt superfornøyd med festantrekket:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

✿Tusen takk for at du la igjen en kommentar hos meg❤