torsdag 25. november 2010

Fri-dag og julereingjøring♥

God morgen alle sammen:)
Da var det torsdag og jeg har fri fra jobb idag:) Så dagen idag består av julereingjøring, stryking av klær og duker, og finne frem og gjøre klar til advent:) julemusikken er på for fullt her, så nå skal jeg bare sette igang og kose meg Utrolig deilig og ha en sånn dag, ikveld drar jeg og kjæresten opp i huset, lage god mat og kose oss der, blir vel til at jeg skal være tv slave mens han skal jobbe litt i huset! en herlig dag skal det uansett bli, og snart er det helg og mye morro på programmet :) 
Gleder meg til jul nå, særlig når jeg nå spiller julemusikk, og ser på alle pappeskene jeg fant frem igår med julepynt:) Gleder meg til å pynte opp leiligheten min... Ønsker dere en herlig Torsdag:)

 

4 kommentarer:

  1. Håper det kommer bilder?

    SvarSlett
  2. Bilder når det er ferdig pyntet tenker du på? :)

    SvarSlett
  3. Nææ <3 Så søtt a;)
    Du virker som en kos jente;) Så du skrev til Line Victoria se.. så tenkte jeg skulle se på din blogg... Følge med på den jeg da ;p hehe
    Natta klem, jente-27år fra Fredrikstad..

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det:) Det var veldig koselig og høre:) <3

    SvarSlett

✿Tusen takk for at du la igjen en kommentar hos meg❤