mandag 18. juli 2011

Nachos, film, masse lesestoff, og date med sofaen ♥

Heisann alle sammen:) Da er jeg tilbake på bloggen igjen:) Som sagt har jeg vært på slottsfjellfestivalen, blogger om den senere:) Kom hjem kl 14.00 igår, og var helt kaputt, så slang igrunn bagen i gangen, hoppet rett i dusjen, og gikk og la meg:) Stod opp idag kl 14.00...Er det mulig:) har faktisk ligget i sengen i 24 timer:) haha, det var utrolig deilig igrunn! Så dagen idag har ikke bestått av så mye mer en at jeg tente på stearinlysene i stuen, laget meg nachos, og leide meg en film:) date med sofaen idag var rett og slett helt fantastisk:) Det tar på å være 5 dager på festival, selv om det var verdt det:) Idag leide jeg filmen: jeg reiser alene. Det var en bra film det, og litt trist innimellom, så måtte vist tørke noen tårer underveis også:) men absolutt en film man kan leie:) Nå skal jeg fortsette og bare ligge på sofaen, laste ned litt musikk og bare nyte stillheten <3 Blogges senere!

Tonje

2 kommentarer:

  1. Hørtes kjempe herlig ut å sove så lenge. Men det er nok noen år til jeg kan det enda :) Kos deg videre på sofaen :)

    SvarSlett
  2. koselig med kommentar:) takk for det:) ja det var veldig deilig, sov ikke hele tiden da men:) jeg skal kose meg videre, og det må du også gjøre:) klem

    SvarSlett

✿Tusen takk for at du la igjen en kommentar hos meg❤