tirsdag 12. juli 2011

pakking, og sofakveld hjemme:)

God kveld folkens:) Har dagen deres vært fin? Min startet med en bytur med min vennine Marianne:) Måtte handle inn det siste til imorgen, også ble det en koselig lunsj på kafka:)

  

Etter litt soving etter byturen, var det klart for å starte pakkingen, da jeg drar på årets store festival imorgen:) Nemlig slottsfjellet i Tønsberg, og camping <3 Jeg gleder meg veldig masse nå, det blir stas, og ikke minst gleder jeg meg til å treffe alle jentene igjen:) men å være jente å skal på tur fra onsdag-søndag er vist ikke bare bare:) Pakker jo med altfor mye...Liker og ha litt ekstra med klær med, man vet jo aldri hva slags vær det vil bli, og mye som er greit å ha, hehe...men det får heller bare være når en ikke klarer å begrense seg:) morro blir det nok uansett <3 så får vi bare satse på at vi er heldig med været:)


Alt står vel klart nå, så da er det bare å nyte et glass rødvin på sofaen, og kose seg med litt blogging:) en god natt til dere alle <3

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for en koselig bytur i dag :) God tur på Slottsfjell festivalen og ha det knall moro :) Så ses vi plutselig igjen :)

    SvarSlett
  2. Takk det samme snuppa <3 jeg er snart klar til å dra, og gleder meg veldig:) Vi snakkes på vettu:) klemmer

    SvarSlett

✿Tusen takk for at du la igjen en kommentar hos meg❤